Our Vision

Our brand was born from a single concept:

Sonomono, a term in Japanese meaning “as it should be” or “unchanged”. The belief that in this age of technical advancement, one should be able to enjoy sake in any country around the word and have it taste the same as it does in Japan. Our mark, a circular N, holds many meanings. First, N is for Nihon, the Japanese name for Japan. Second, the circle is a very important shape in Japanese culture symbolizing harmony, and good fortune. Third, the red color is for the rising sun emblazoned on the Japanese flag. It is our greatest pleasure to bring you the freshest sake directly from Japan to be enjoyed as it should be. Look for our mark on the back of your next bottle of sake to ensure you are getting the best possible quality.

空輸にすることで、届けたいものの劣化を防ぐということは、日本の良質なもの「そのもの」を送ることができるということになります。 製造者の「気持ちや味」いかなるものもそのままで勝負できる日本のものであるからこそ、シンプルな名称で表現しました。空輸にすることで、届けたいものの劣化を防ぐということは、日本の良質なもの「そのもの」を送ることができるということになります。 製造者の「気持ちや味」いかなるものもそのままで勝負できる日本のものであるからこそ、シンプルな名称で表現しました。空輸にすることで、届けたいものの劣化を防ぐということは、日本の良質なもの「そのもの」を送ることができるということになります。 製造者の「気持ちや味」いかなるものもそのままで勝負できる日本のものであるからこそ、シンプルな名称で表現しました。